Zasady promocji

Rozwinięcie sprzedaży zagranicznej przez firmę ARUBA poprzez wdrożenie nowego modelu

biznesowego internacjonalizacji

 

a) Cele projektu: Strategicznym celem przedmiotowego projektu jest rozszerzenie eksportu firmy Aruba, wzrost rozpoznawalności marki jej kosmetyków oraz zaimplementowanie długoterminowej współpracy na rynkach zagranicznych. Projekt dotyczy zintegrowanej i szerokiej promocji wyrobów i akcesoriów kosmetycznych marki "IBRA", celem efektywnego rozwijania działalności eksportowej

b) Planowane efekty: Najważniejszym rezultatem realizacji projektu w odniesieniu do rozwoju działalności eksportowej jest zbadanie rynku w zakresie zapotrzebowania na produkty firmy ARUBA, wypromowanie produktów oraz nawiązanie współpracy z przedsiębiorcami zagranicznymi, jednocześnie poznając kulturę biznesową innych krajów. Finalnym efektem w realizacji projektu jest pozyskanie nowych możliwości zbytu poprzez szeroką promocję produktów własnej marki na rynku międzynarodowym. Prognozuje się, że wdrożenie zaplanowanych działań zaowocuje wzrostem eksportu, nawiązaniem nowych relacji handlowych, co przyczyni się do umocnienia pozycji naszej firmowej marki na wybranych rynkach zagranicznych, stając się najwyższym priorytetem w rozwijaniu przedsiębiorstwa.

c) Wartość projektu: 379 240.00 PLN

d) Wkład Funduszy Europejskich: 201 450.00 PLN

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium